läsa läsa läsa

det är i stort sätt vad jag gjort idag, har legat i min säng och läst. älskar det men det känns ganska ovärt att sitta inne hela dagen när det är sommar ute lix. men snart drar nog lovet igång ordentligt.
dawe kommer senare <3 får se när det blir. tills dess ska jag nog fortsätta göra ingenting.
hade vart nice o åkt o bada lr nått idag men det blir ju aldrig av med nånting, måste ta tag i mig själv höhö :p
kan inte fortsätta slösa bort mitt lov! imorn ska jag o tette iaf till ellen på midsommarlunch. det ska bli trevligt.
sen på tordag natt kommer sakki o inez hem, shit vad jag längtar. vi ska ha så kul :D <3


tog en suddig mobilbild. har bildbrist o den representerar ändå allt som hänt idag så xd




Yeey :D Ska bli kul o träffa dom igen !

2010-06-22 // 16:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback