objekt

har ångest idag men ändå känns livet så underbart
sommaren är igång, vädret underbart.
jag fick underbart fin tid med min syster idag
jag har pengar
ska handla upp lite imorgon med min syster :p
jag ska till göteborg
jag har saker att se fram emot
jag har nya planer
jag har kommit igång med vanor igen
jag ser ljust på framtiden
jag är bestämd

det enda som riktigt stör mig nu är att internet fuckar igen, alltså blir det inte heller någon bild.
ska se till att komma hem till sakki någon dag och uppdatera ordentligt :p ska ta bilder tills dess också så det blir lite intressantare inlägg än dom senaste xd usch vad min blogg suger just nu, aja whatever :p




Nee, den suger inte :)

2010-06-29 // 21:03:07
» jenny

den suger inte alls <3

2010-06-30 // 01:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback