SOMMARLOV

nu har jag också sommarlov, wohoooo :D
inte den finaste dagen att börja med men whatever
ska nog bara slappa idag, i o me att de regnar
skolavslutningen var underbar, det var så kul
kommer sakna alla, hoppas ni alla får en fin sommar!
jag är så lycklig, känner mig så fri.
vill göra nått eftersom det är lov men som sagt
det blir nog bara att slappa idag :)
lägger upp bilder från avslutningen sen som jag får av ingrid :)

WOHOOOOOOOOOOOO!!! :D:D


saknar er redan så grymt mycket, älskar er!! längtar tills ni kommer hem och jag får ha sommar med er :) <3




» jenny

SOMMARLOV :D <3

2010-06-11 // 15:53:04
» Misha

Så jävla snygga båda två är på den här bilden :)

2010-06-15 // 06:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback