11/3

Hejsan!
Sitter i skolan och försöker ta reda lite på saker om EU rollspelet som vi ska ha om 25 min :p
har inte vart med på någonting om det innan så aa.. det kmr gå åt helvete men whatever xd
jag får väl sitta där och säga no coments hela tiden så löser det sig nog xd

Ikväll är det dansträning klockan 6-8 och sen måste jag hem och packa till imorn för då bär det av till Romme :D
Ville inte missa skolan imorn eftersom föräldrarna ska va me imorn men så fick det bli ändå... :( bajs!

Har inga pengar lr prisplan på mobilen så alla vet att jag inte skiter i o svara på sms utan faktiskt inte kan! :*

Hoppas alla har en bra dag!


idag känner jag mig muppig så df valde jag en muppig bild xd det är jag, Inez & Danne.




» jenny

bara inse desi xd du är en mupp ;) <3 haha

2010-03-11 // 13:54:16
» Sakke

Romme here we come ^^ <3

2010-03-11 // 18:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback