how long must she pay for it ?

Hejsan.
Har packat det mesta till Romme imorn nu, är lite i tvättmaskinen bara :p
Sakki drog nyss, min älskade sakina <3
Är lite spänd för imorn, vill faktiskt inte åka skidor egentligen men de e väl dax för de :p har ju aldrig åkt!
Vill hellre åka i pulkabacken hela helgen men det kan jag ju glömma xd
Har testat termokläderna jag ska ha idag iaf o i dom såg jag bokstavligen ut som en korv xd haha!
Fick lite kläder av Sakkis granne me, väldigt snällt tkr jag :D det var fina o bra saker!
Imorn blir det lite sovmorgon då, åker runt 1-2. Men har lite att göra innan också.
Sen bär det av på en 4 timmar lång bilresa tsm med sötaste tuva, andreas o åsa xd
Puss på er :*


innan baletten igår

I don't like to be in the middle.
I don't like to have to choose.
I don't like to make you feel when I know that you'll lose.
I hate to be in this position.
But I have to say you made it yourself.




» jenny

åk inte ihjäl dig bara :o <3 då dödar jag dig ;) hehehe nedå ;D

2010-03-11 // 20:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback