magdalenadagen

HejsanHejsan!
Idag är en magdalenadag minst sagt :p
För det första hade vi balett för henne med 2orna och 3orna ist för svenska första lektionen. Sen efter det skulle vi haft impro komp men sofia är sjuk så då fick vi ha belettteori med magdalena tsm med 3orna. Vi fick 4 blad med franskaglosor :o
Nu har vi snart handledartid och sen klassråd tsm med magdalena eftersom sofia är sjuk.
Sen har vi rytmik tsm med magdalena, eftersom sofia är sjuk xd
så jaa.. nu vet ni vf jag valt att kalla denna dag för magdalenadagen xd

Efter skolan drar jag hem och Sakki möter upp mig på station och därifrån går vi hem till mig vilket lär ta ett tag men kmr vara underbart i det fina vädret :D
Sen åker hon vid 7 på självförsvarskurs och sen senare drar jag till henne och sover där.
Nice dag! :*


mkt balett blev det ju också och när jag pluggat på kmr jag kunna typ miljoner balettord ur häftet vi fick!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback