11/5

är inte pepp på denna dag
vill bara gömma mig i ett hörn nånstans
damian marley räddar min morgon
anna kommer rädda mig efter skolan

du <3

it's best to just play by the rules in this game called life



det gjorde ont att komma på vad jag drömde inatt
ändå är jag lycklig att jag äntligen fick träffa dig igen
vi har setts där förut, på samma ställe
jag fick jaga dig, fånga dig och hålla om dig
vi hade kul och skrattade tillsamans
jag vill tillbaka in i drömmen och stanna där ett tag till
trots smärtan i bröstet är jag lycklig att jag äntligen fick känna din värme igen
jag rörde vid dig och det kändes så verkligt, den känslan kommer hålla länge.




Orre ?

2010-05-11 // 12:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback