30/5

hejsan
dålig uppdatering idag för att jag vart hos sakki o inez hela dagen och firat sakki med hela tjocka släkten :)
det var massa mys!
sakki fick inlines o ja ska me köpa så vi kan åka tsm, har alltid velat det så ^^
har också bestämt mig idag för att jag ska tatuera mitt kinatecken vid fotvristen(?) innan sommarlovet.
nu ska jag sova, har en dag framför mig imorgon. inte vilken dag som helst, utan första dagen på mitt nya liv :)
sov gott, puss!

random obetydelselös bild från nån dag i veckan





Livet är skönhet, uppskatta det

Livet är en dröm, inse det

Livet är en utmaning, möt den

Livet är en plikt, fullfölj den

Livet är en lek, lek det

Livet är en sorg, känn det

Livet är en sång, sjung den



Livet är en kamp, acceptera det

Livet är ett äventyr, riskera det

Livet är lycka, gör det till det

Livet är ett pussel, lägg det

Livet är möjligheter, anta det

Livet är en mission, fullfölj den

Livet är livet, lev det fullt ut

2010-05-31 // 20:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback