one step forward

kom hem för en stund sen från träningen, jag fick en ny egen  plats i dansen och vi skrattade och hade kul.
anna och sakki var där och kollade på och fick se våra hm.. inte så lyckade lyft xd
har duschat nu och sitter här o lyssnar på älskade maria mena, äter kvällis och väntar på min anna som ska sova här inatt <3
imorn har vi ingen dans i skolan, det är ganska skönt med sådana dagar, ibland.
:*

cyklade till och från träningen(som ligger typ i stan), det var härligt och svettigt :p jag är duktig!

jag vill gå på bio, nån som har lust att gå med mig ? :D



härliiiigt, jag vill ha sommar nununu! friheten och värmen, det är underbart.




Duktigt duktigt ! :D

2010-05-19 // 19:29:31
» Sakki

jaaaa

2010-05-22 // 19:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback