I'm dreaming, I'm dreaming of us.

bild från i somras, jag gör någon konstig min.. visste inte att kortet togs. men förutom den gillar jag bilden!
Jimmy åkte nyss hem, han och simon kom upp och kollade på dansträningen och sen följde jimmy me hit en stund. nicebajs!
min dag har vart sådär, jag har jätte svårt att äta.. vene vf :/ börjar bli jobbigt men det går förhoppningsvis över.
jag är ganska trött på livet, att veta att man enbart lever nu för att bli redo för sen.. usch, jag har tappat lusten och kraften till allt. meeeenmen, bara att leva vidare efter schemat. hur hårt det än suger. en dag lönar det väl sig.
hoppas ni har det bra iaf, vi hörs mer imorn. puss.




Sluuuta tänk på sånt där då ? ! Du gör ju dig själv deppig hela tiden "/

2010-11-11 // 09:52:05
» Sakke

Uppochned , snart blir de bättre ska du se, eller så saknar du något som gör dig att må sämre utan att du vet om vad det riktigt är

FOTOGRAFEN ÄR JAG :D

2010-11-11 // 17:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback