make up

kikade in på en tjejs blogg och kollade på hennes make up tutorial och så kolla ja vidare på massa andra me, vart så sugen på att springa in på toan och exprimentera med alla ögonskuggor! hehe.. men nae, de får vänta till en annan dag. sminkar mig ju inte så mkt men jag tkr det är väldigt kul, ska nog börja exprimentera lite mer ibland höhö.

här är iaf en tjej jag fastnade för, hon gör många roliga olika sminkningar och hon var väldigt kul att följa. pratar mkt o så! kanske inte den bästa men jag tyckte om sättet hon var på så fastnade ändå :)


(den här videon är från 2009 så trenderna hon snackar om var ju lix då, hehe. just a note!)




» danne

sv; tack så mycket! Kul att läsa sånt här :D

Ska fortsätta såklart

2010-11-02 // 23:31:43

Andra sminkningen <3 (Y)

2010-11-03 // 13:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback