THERE WILL BE NO UGLY TRUTH, THIS IS IT.

drömde om fina 9am2 inatt, orre var också med. shit vad jag saknar er alla när minnen faller i tankarna. den här bilden är från tuvas födelsedagspartaj i 9an. bara tjejerna här då men saknar alla!

dagen har varit fin, konstig men fin. skoldagen har jag berättat om, jag somnade också som jag skrev att jag skulle. men jag sov liite längre än väntat. vaknade när jimmy messa att han skulle komma hit höhö.
en fin sak att vakna till iaf, ohyes.
nu ska jag plugga till engelskaprovet vi har imorn, sent ja jag vet men vad ska man göra lix. när man aldrig gett pluggandet en plats här i livet, då får den helt enkelt klämmas in i nödfall.
sov så gott sen alla, puss vi hörs imorn.




Sv; aa det är bra med mig, sj? :)

2010-11-15 // 22:51:47
» Laila

Sov gott=)

2010-11-15 // 23:54:45

anmäl dig till dagens blogg om du vill =P

2010-11-16 // 10:33:53

Saknar också alla ! :) Perfekta klassen !

2010-11-16 // 10:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback