there's a monster in my window

ohyes, som fan att det är! imorse tyckte jag det var lite varmt i mitt rum och skulle öppna ventilen. då är det en grej man snurrar på och när jag skulle snurra kravlar tre feta håriga ben ut överifrån. jag fick värsta jävla paniken, skrek som fan o sprang ut i hallen xd jag vart helt seriöst i panik. jag stod o hyperventilera i hallen efter att jag ropat på mamma haha. så kom mamma o hon o ias(lillebror) fick försöka döda spindelhelvetet! dom lyckades inte för den kröp o gömde sig under persiennen så den är fortfarande i mitt rum o dit in går jag faan inte så länge spindeln lever haha. usch helvete, mår illa bara jag tänker på det. spindlar är verkligen det värsta jag vet och de jävla fettot nuddade mig :o den var skit stor o hårig.... USCH!
nu sitter jag i skolan, vi har haft massage hela förmiddagen - rygg, säte & baksida ben.
nu har vi haft lunch och ska fortsätta med ansiktsmassage igen när vi börjar.
klockan 1 har jag utvecklingssamtal och sen slutar vi 14.10, nicebajs.
hoppas ni har det prima, puss vi hörs.




Usch ! Jag rös av att läsa det xD

2010-11-19 // 13:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback