fighting against time

hejhej
sitter och glor lite halvt på tv nu, äter choklad och chillar xd
är så hiiimla trött och har träningsvärk överallt typ haha.
trodde det var lördag imorse men nepp, det är ju söndag. skit då.
trodde ju jag hade en kväll/natt till att göra vad jag vill men nepp :(
blir nog att bara ta det lugnt ikväll, är ju som sagt väldigt trött.
men vi hörs senare, puss på er.
bild från i våras, fick väldigt många bra bilder på "fotorundan" jag och sakki tog runt strömmen. behövs en ny känner jag. det vore skit nice med lite nya bra bilder faktiskt. blir så trist att patetiskt försöka med camen och varje gång misslyckas :p




» frida

träningsvärken imagen imorse var inte nådig!

fin bild desi :)

2010-10-10 // 18:02:54
» jenny

bilden är as fin :) jag vill med ha det:/ <3

2010-10-10 // 18:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback