go ahead and prove me wrong



min dag har vart nice, skolan gick bra, stan vart väl inte som väntat eftersom pappa hade glömt sätta in pengarna haha men mamma fixade tröjan till mig iaf så den har jag nu. boots verkar bli ett mysterium att hitta, alla är slut i min storlek typ o aa.. jag är ju inte rik heller så det finns ju tyvärr gränser för va dom kan kosta.
aja, får leta vidare efter helgen, alltså under lovet som är nästa vecka. niiicebajs!
men vi hörs, hade så bra o sov gott. puss

jag vill börja träna, nu. efter jul börjar jag träna på friskis o svettis och jag längtar så mkt.




» jenny

fan jävla boots -.- hatar att det inte finns ngra i våra :o xd<3

2010-10-28 // 07:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback