I drew a line, I drew a line for you.

hemma från träningen, den var nice!
har fått lite uppdrag av jolla ( vår dansledare ), blir nog nice :)
det ena är att hoppa in och träna en av småbarnsgrupperna med tette på måndag, ska lära dom en av danserna vi dansade som små. så kul!
det andra håller jag för mig själv ett tag till ;) inget märkvärdigt för er men I want to keep it a secret.
nu ska jag vila upp mig för imorn, var sååå trött idag så behöver nog rätt mkt vila efter två träningspass idag också.
ligga i sängen med datan framför mig och fin musik från coldplay som fyller mina öron är prima (y)
vi hörs, puss.

svettigt och mysigt efter en o en halvtimmas passet zumba i stockholm förra helgen (y)




» jenny

vad är det ? ska du göra en dans ? Xd

2010-10-14 // 20:39:52

vill också dansa zumba. ;P

2010-10-14 // 21:05:28



Hejsan!



Har du lust att ge dina blogg tips till mina läsare? :)

Jag har gjort ett inlägg här: http://robinhoods.se/2010/october/sa-ska-en-bra-blogg-vara.html#comment

Gå dit och skriv ner några rader om hur en blogg ska vara för att du ska falla för den?

Kram på dig!

2010-10-14 // 21:08:14

rösta på mig i veckans blogg här --> http://fotoblixtt.blogg.se/2010/october/veckans-blogg-3-1.html



jag är nummer 7 :D

2010-10-14 // 21:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback