I'm thinking about us

we'll see what comes with this day...
drömde skit läskigt inatt, det var en fönstertittare som tittade in i mitt fönster flera ggr. jag drog för parsiennerna varje gång men så en gång vart han skit arg och när jag drog ner sista för honom sprang han och skulle komma in i min lägenhet o ja vene vad, döda mig xd jag sprang till grannen som jag inte visste vem de va o hon försökte gömma mig men hann inte. det slutade med att jag, grannen och nån mer tjej var där inne fast med honom o han skulle typ döda oss allihop. han skar magrutor på de andras magar och shit. hemsk dröm.. menmen.
drömde innan det en kort  dröm om att jag sööög på att dansa också. usch. inte kul.




» jenny

scaaaary :o <3

2010-10-25 // 08:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback