stress är INTE min grejj

drog hem tidigare från skolan.. satt där helt borta o bet på naglarna ist för o jobba ändå. så vad skulle jag göra lix ?
höll på o börja tjuta för jag visste att tiden ticka o att jag skulle få så sjuuukt bråttom när jag kom hem sen så nu hann jag med allt iaf. fan asså, hade dött om jag drog när vi egentligen slutar. usch.
nej, stress är absolut inte min grejj. får fan sammanbrott, haha.
nu ska jag fixa det sista, sen åker jag och mamma till danslokalen.. hämtar mina sneakers och sen till affären.. växlar pengar o köper nån choklad o dricka till tågresan.
hörs, puss.

muppbild :p jag och min söta lillebror





hum, man har inte tid för skolan. men att göra ALLT annat ha man tid för?

2010-10-08 // 15:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback