6 september

hejhej
sitter i skolan nu o vi har genomgång inför vildmarksprojektet, vi ska ut o bo i våra egengjorda vindskydd i två nätter från onsdag till fredag.. ser inte fram emot själva sovabiten så värst mycket men det ska nog gå bra :p i värsta fall finns det en liten stuga man kan sova i (A) vi delade nyss upp i lagen och jag kom i matlaget med massa bra människor så de känns ju bra iaf :) hatar när man delas upp i lag o kmr med personer man inte alls känner typ och eftersom vi är med tvåorna också och vi lottade fram lagen så var ju chansen att det skulle bli så väldigt stor men jag hade tur :D
.
vi började 9 idag och slutar 12, det är iaf det vi vet ju :p
vet inte alls vad som händer efter skolan mer än att jag måste packa väskan till skogen och se så jag har allt.
men vi hörs senare, puss.
.
är ni rädda för småkryp så kom ihåg: "oroa er inte, slår ni dom så dör dom" ;) det sa vår smarta lärare och nu känner jag mig en aning lugnare inför alla spindlar, myror, skalbaggar, svestjärtar osv som kmr attackera mig i skogen :) fast neee.... :|




» jenny

hahaha, jag tror faktiskt det är ganska självklart att dom dör när man slår dom, dom är ju faktiskt väldigt små xd <3

2010-09-06 // 09:57:28

du ska stanna uppe me mej ju ;oo

2010-09-07 // 00:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback