home sweeeeet home!

HEJ alla lyckliga människor som slipper att dö av myggbettsöverflöd ^^
höhö, är hemma från skooogen nu då, en dag för tidigt men så e de.
klarade inte av skiten av olika anledningar, dels luften som inte bestod av luft utan mygg.. så alltså myggen, dels mina allvarliga ryggskador som måste undersökas och opereras efter en natt på pressening, liggunderlag och en ca 1 meter bred och mjaaa... 30 cm hög kulle under röven ^^ höhö nedå, inga operationer men väldigt mkt värk.
och om ni är nyfikna på hur mitt högra knä ser ut så är det vääääldigt fint :) 9 myggor fick för sig att JA! här bygger vi berg :D så jaaa, nu har jag nio berg på mitt lilla knä, det känns och ser väldigt underligt ut :)
.
wellwell, nu är jag iaf hemma och lycklig :) ibland gillar man sitt ruttna hem så extremt mkt <3
idag blir det nog chill. sov knappt alls inatt där jag låg instängd i min sovsäck, jag stängde in hela mig, unklusive huvudet. och mössan fick täcka halva ansiktet. gulligt! ändå hörde jag varje jäävla mygga som kom nära och skakade till på huvudet, heeeela natten. och trots att jag skyddade mig så bra jag kunde, instängd utan luft i säcken så lyckades jag få ett fint byggbett på kinden och nu över dagen har jag lyckats få några fina i en hög på pannan också :)
puss!!!!! bilder kmr så fort jag hittar sladdjäveln :)




Hur kom du hem ? ;s åkte alla hem eller ?

Tack ! :D

2010-09-09 // 17:34:23
» jenny

åkte alla hem? xd

höhö stackare :/

tack så mkt, är faktiskt nöjd med sminkningen :D <33

2010-09-09 // 17:41:25
» Pappa

Vist är livet bra härligt ibland !?! ;)

2010-09-09 // 18:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback