I don't want you to be a part of me

har vart hemma nu i några timmar, vi slutade vid 11. slutar senast 12 imorn me om det inte blir tidigare som idag :) lagade mat med mamma när jag kom hem och nu är det bara jag och min zombiebrorsa där uppe som är hemma. ska nog umgås lite med sakki senare idag. har ingenting annat planerat för dagen mer än det då så ao.. blir nog slappt. lr joo förestän, måste checka packningslistan till vildmarksprojektet, vi ska ju som sagt ut i skogen i två nätter xd så det blir att kolla upp att jag har allt o sådär.
vi hörs, puss.
.
funderar vääldigt starkt på att ta ur näspiercingen, vad tkr ni ? snälla hjälp mig :p




» jenny

jag tycker inte att du ska det (: det passar dig som fan ! <3

2010-09-06 // 15:34:38

Fin bild !

Jag tycker du ska ha kvar den ^^Passar dig & det är liksom du xD

2010-09-06 // 21:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback