it's a wonderful day!

hejhej!
kom nyss hem från kolmården, det var massa mys att vara där :) vi hade ju lilla linda (kusin på 4 år) med oss också så det vart ju extra kul ^^ jag och tette sprang runt med henne hela tiden höhö :p
inne hos getterna osv var det två getter som mysa med mig massa, börja med att en naffsa mig i ryggen o sen satt ja där o busa o myste med två små svarta söta getter skit länge xd dom bet mig i jackan o halsduken hela tiden haha o myste :D
efter kolmården åkte vi till mc o käka, mums :)
nu är jag hemma iaf o ikväll ska vi alla nog till jimmy om det blir som tette sa :p det blir iaf nice isf!
här kmr lite bilder iaf :p vi hörs sen, puss.




Nicebajs dag ! ;p

2010-09-11 // 19:09:43
» jenny

aaaw björnbääääbis ;D <3

2010-09-12 // 12:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback