love you all from the bottom of my heart

jenny, jag xd, anna och tette på liseberg sommaren 08 :)
älskar er o jag saknar tiderna som var men älskar det som är nu också, synd att vi alla inte ses så ofta men det går ju i perioder o oavsett vad så har vi alltid kvar varandra o de e det som spelar roll. ni betyder så otroligt mycket för mig, utan er skulle jag inte vara någonting.
jag tror att alla hittar någon/några i sitt liv som man alltid har kvar. ett gäng vänner som är menade för varandra.
jag tror jag hittat mina och det är ni, jenny och anna ni förstår inte hur mycket jag älskar er. ingenting kan någonsin jämföras med det vi alla har. det här är vänskap som alltid finns kvar, alltid <3




» jenny

aaaw gumman, älskar dig med beirut ! <3

klart vi kmr va vänner föralltid ! vi har hållt ihop i typ 4 o ett halvt år nu, eller vad det är , och flera år kmr det bli !! älskar er obeskrivligt mkt ! <33333

2010-09-23 // 15:20:21
» anna

ALLTID VI <3 inget/ingen kan komma emellan oss <3 föralltid och alltid vi älskling..<3333 vi är för bra vänner för att splittras <333333333

2010-09-23 // 22:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback