I WANT TO BE FOREVER YOUNG


god morgon! har drömt sjukt mycket och sjukt jobbigt inatt.. -.- hatar sånna nätter. jag är trött på allt just nu, riktigt irriterad och ledsen. men vad ska man göra.. livet rullar på i sin egna väg ändå.
valborgs helgen nudå, ärligt talat så bryr jag mig inte änns. jag har för mycket annat att lägga min energi på, men lite kul ska vi nog se till att få i helgen. aja,  vi hörs. puuuss.
Anonyma kommentarer! blir riktigt irriterad på folk som kommenterar dryga kommentarer anonymt. stå för det ni skriver ist och låt mig ge svar. vet ni om att ni gjort det kan ni gärna höra av er igen. finns ingen som har någon anledning att dryga emot mig.




HAha, såg kommentaren nu men palla bry sig ! Dock säger hon/han (?) inget som inte är sant men iaf! Har ingen anledning till att sitta och kommentera sånt här, då kan hon/han göra det ögamotöga med dig ;o :)

2011-04-29 // 10:30:36

Hej! de flesta verkar ha gjort min kommentar till en stor grej och tog det väldigt drygt det jag skrev... dock menade jag ingenting illa mot dig eller någon annan. folk kallar mig falsk för att sitta o trycka bakom en skärm osv, ja, de kanske jag är, ännu fegare som sitter och trycker bakom en skärm som inte ens är min. Men jag menade inget illa iallafall och jag ber om ursäkt om du tog illa upp, verkligen!

det jag menade iallafall var att jag såg det som att du skrev hur det var i klassen osv vilket kanske inte alls var det du skrev men det var så jag såg det... och eftersom man kan läsa i din blogg att du knappt är där så undrade jag hur du kunde säga hur det var om du inte skrev ut någon gång att du var där. Nu vet ju inte jag om det är sant att du varit där ca 2 gånger sen jul, men det är ungefär 2 gånger jag sett dig skriva ut att du varit där. så det var därför jag skrev två gånger, för jag som inte ens ser om du är i skolan eller ej kan ju inte veta om du varit där mer right? Jag ber hur som helst om ursäkt om du (och tydligen andra, men spec du) tog illa upp. jag ska ej komma in hit mer. Hoppas vi kan stryka ett sträck över det här.

2011-05-02 // 18:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback