WHERE WERE YOU WHEN EVERYTHING WAS FALLING APART

god morgon. fasan asså... cyklade hem cykeln idag i regnet. mina öron och hela mitt huvud värkte så jag trodde jag skulle falla ihop och bara tjuta hela tiden, usch. tog världens varmaste längsta dusch när jag kom hem och hoppades på att må bra efter det men hela huvudet känns helt segt och jag fryser hela tiden. inte så smart att cykla hem den idag kanske men jag lovade att cykla hem den trots väder så då fick jag göra det med hehe.
idag ska jag på "möte" på ringdansens äldreboende där jag ska sommarjobba. jag hoppas att vi kan fixa så det inte krockar med polenresan.. vet inte ritkigt hur jag gör isf men dom skrev att vi skulle komma fram till period tsm så det ska nog bli bra hoppas jag.
vi hörs senare, puuss.

jag längtar...




vem lovade du att du skulle cykla hem den ? ;s

du SKA med till polen !

2011-04-06 // 10:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback