CAN WE STOP THE TIME

hejhej, dålig uppdatering sinaste dagarna I know. har haft dansträning både igår och idag, idag körde vi hela dagen. först från 10-13 och sen från 16-20. har så gryyymt ont i mina fötter nu för vi dansade barfota hela tiden. älskar att dansa barfota men det är inte lika skönt sen när man kommer hem. vi har haft jätte roliga träningar och gjort klart två nya danser från monika :) känns jätte kul! imorgon är sista träningen med monika, 10-13.
sitter hemma själv nu.. jimmy jobbar till 12 idag. har inte haft någon ork att äta sen jag kom hem och kommer nog inte göra det idag. är jätte hungrig men jag orkar helt enkelt inte. jag väntar till frukost :p
vi hörs mer imorn, här får ni en hemsk bild på mig och tette på puls haha vet inte riktigt vad som hänt med mitt hår. puss





Jag skrev till Monika nu att jag ej kan komma... mamma kunde inte köra mig...

2011-08-10 // 22:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback