ON MY MIND

jag har så många frågor i mitt huvud just nu, frågor jag inte vet hur jag ska finna svaren på. jag vet inte var jag ska vara eller hur jag ska göra. jag har lastat min ryggsäck för länge nu, det är dags att lasta av lite. jag vet inte om jag kan göra det här, såhär. hur ska man veta när man inte vet. just nu är det bara för mycket som snurrar för att jag ska kunna tänka klart. eller så kanske jag redan har mina svar men bara inte vågar lita på att det blir bra. det är rädsla som styr mig.
I always knew this wouldn't go away.
sry om ni ser det här som ett "deppinlägg" men det är inte det de handlar om. jag är inte deppig, jag är förvirrad.




» Misha

Det är alltid läskigt att ha att göra med något som för en själv är okänt. Men om man inte tacklar det okända, så får man aldrig något svar heller. Går det inte som man tänkt sig, så har man i alla fall försökt och fått ett svar, vilket är bättre än att inget göra och inte veta något alls... ;)

2011-08-25 // 06:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback