YOU'VE GOT MY HEART IN YOUR HAND

hejhej! har haft extrem huvudvärk hela dagen fram tills för typ en halvtimma sen, känner mig mycket bättre nu. kunde inte röra mig förut utan att det kändes som om hela huvudet skulle explodera, hade så igårkväll med och vaknade med samma skit. men nu är det borta och jag hoppas det håller sig. ikväll ska vi på rix fm med jenny och sen kolla på fyrvärkerierna. ska bli mys :) imorgon börjar marknaden och jag ska försöka hitta en fin liten drömfångare :D
försöker få hit mamma för mitt hår är jääätte snett, det är nog väldigt svårt att klippa mitt hår med alla lockar som står åt alla olika håll. men förhoppningsvis kommer hon hit snart och fixar till det :) funderar på att klippa av en liten bit till också, får se!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback