det nya året


snart är det ju nytt år och såklart har jag ju satt några egna nyårslöften :) jag vill och hoppas att 2012 ska bli ett superår, ett sånt där fint och lyckligt år då det händer massor fina och spännande saker. här är mina löften för att göra året så bra som möjligt för mig själv..

1. äta mycket mer frukt och grönt- jag har blivit så slarvig men nu är det dags att ta tag i det sunda livet igen. man mår ju tusen ggr bättre och så är det så mycket godare :)
2. dra ner massor på sötsaker- jag har ätit alldeles för mycket godis och chips det här året, nu får det bli stopp. fredagskvällarna får bestå av grönsaker med dipp (y)
3. börja promenera igen - jag älskar att promenera, förr gick jag morgonpromenader men det bara rann ut i sanden. jag ska börja promenera igen och sen kanske börja springa :) underbart!
4. sluta handla så mycket kläder - jag har redan en fullproppad garderob men massor kläder jag inte änns minns att jag äger. det är dags att börja använda det jag har och sluta köpa massor nytt. det finns så mycket annat bättre att lägga pengarna på.




bra grejer ! Grönsaker med dipp är fan så mkt godare än chips och skit, så jävla lat är man och köper hellre chips för att slippa typ skala morötterna och fixa iordning allt! Vi kan börja promenera ihop och ta med hundarna ? :D

2011-12-31 // 01:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback