i'm so bored

kul då.. xd när jag hade kommit till klocket, varit där en stund och precis skulle gå till dansen så messar jag tette för att försäkra mig om att det var rätt tid och så ringer hon upp och säger att det blivit inställt -.- taaaack kära syster, du kunde inte meddelat mig tidigare lix :p haha men det är sånt som händer. så min dag har bestått av ett kort besök i klocket och inget mer. nu sitter jag som vanligt i soffan med mina älsklingar, saknar min käraste och väntar på att det ska bli dags att sova. hatar vardagar nu för tiden.. jag sitter bara hemma i min lägenhet hela dagarna och gör inte ett piss.. om bara jimmy kom hem på kvällarna så skulle det vara helt underbart men det gör han ju inte :(
aja, nu ska jag fortsätta tråka. vi hörs, puuuuss.

nära blick på dagens.




Du får väl promenera hit någon dag ? ;p

2011-12-20 // 00:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback