2 FEBRUARI

hejsan! är hemma efter en minst sagt fullproppad dag.. först skola där vi först drog till stan för o filma reklam för plysgymnasiet(förstår inte änns vart dom fick den iden ifrån, att vi skulle filma nån frisör typ på stan när vi har våra egna stylist elever på skolan och faktiskt ska göra reklam om oss :p ) och sen till skolan och in på tettes stylistlektion där vi filma tette, jenny o mirjam när dom blev sminkade. sen efter vi slutat drog jag och tette ner på stan en stund o fixa lite grejjer. efter det tog jag bussen till inez för att sedan åka med henne till dansen och efter en bra träning där hämtade mamma mig och vi åkte o körde ett yogapass på friskis :) underbar dag men liiiite proppad kanske xd har inte vart hemma sen jag drog till skolan lix o ändå har jag vart på typ överallt haha.
aja, här får ni lite bilder på tettes sminkning och sminkbordet ;) dom körde så att dom dela upp klassen i två grupper, ena satt och blev sminkade medans de andra hoppade från nästa till nästa med 5 minuter på varje person. endels sminkningar blev extrema och typ kladdiga men tettes vart nog den finaste. satt där och hoppades hela tiden att inte nästa person skulle förstöra med några fula svarta tjocka krumelux stäck över hela pannan eller nått :p ingen gjorde det, som tur är. sminkningen var väldigt fin från första person och slutade upp väääldigt fin! :D
pssst, idag är det bara 8 dagar kvar tills jag fyller 18 :D wohooo!




» Misha

Sådär såg min dagar ut fem dagar i veckan när jag gick högstadiet och gymnasiet, så låt inte så förskräckt! Haha...

2011-02-03 // 00:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback