DET GÅR BRA NU, KOMPIS DET GÅR BRA NU!

höhö, jani.. livet är allt härligt ibland :) jag fick en ytterst extremt underbar födelsedagspresent av min käre far! ooooh, jag är så lycklig och så otroligt tacksam.
ska till min älskade nu så fort jag bara kan, sover där inatt och vi ska laga mat och mysa. jimmy är världsbäst, bara så alla vet ;) men ne, nu måste jag skynda innan han svälter ihjäl där hemma. här får ni lite bilder på det jag inhandlade idag. två tröjor som jag tidigare lagt upp här på bloggen som "wants" från gina, ett par skinnleggings och ett par skor. puuuss

blev ett par enkla som är sköna och så nu till vinterhösten. går ju och ha sen med haha men aa :)





» jenny

vad har du fått? :D <3

2011-02-12 // 16:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback