I'VE GOT MY EYES ON YOU

blev en shoppingstund på stan med tette och simon, fick med mig några väldigt nice plagg hem. är så mörkt nu  men om jag har tid imorn ska jag försöka ta kort på allt :) iaf.. det jag köpte var:

en svart kavaj, vero moda 320:- det var rea och den sitter helt underbart bra!

ett par svarta höga jeans, vero moda 350:- sitter prima och är supersköna!

svarta kilklack, dinsko 499:- love them!

mönstrat linne, monki 150:- lööööv it! (bilderna under)

här ser ni det finfina halsbandet jag fick av lillasyster i födelsedagspresent också :D älskart!





Det där linnet är assnyggt :) har kollat på det flera gånger när jag har varit inne på Monki.

2011-02-13 // 22:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback