LOVE IS MY DRUG AND YOU ARE MY LOVE

yogan ikväll blev tvungen att avbokas eftersom dansträningarna har bytts så då hinner jag inte. hela den här veckan bara skiter sig känner jag. men jag funderar på ett medelpass på söndag precis innan yogan. hmmm.. kan bli rätt nice ? jag ska inte ut på fredag, bestämde mig förut pga många olika saker. det får bli någon annan helg då jag verkligen vill. jag ska försöka komma på något annat sätt att fira min 18års dag, vilket just nu känns typ omöjligt eftersom jag knappt har några pengar osv. menmen, nått måste väl gå att fixa. några förslag ?
puss
så som det ser ut nu blir veckans träning:
måndag - affropass 55 min
tisdag - promenad
onsdag - dans 120 min
torsdag - dans 90 min
fredag - -
lördag - -
söndag - medelpass 55 min + yoga 55 min





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback