STAYING HOME

stannar hemma ikväll.. jag mår inte så bra och har ingen lust alls då. jag tror inte det var så smart att dansa ute i snökaoset igår i tjocktröja. fyfan vad jag frös... ville bara gråta. jag fattade då att det inte skulle bli så roliga konsekvenser men har man lovat att ställa upp så har man. men nu får man ta smällen x) bara jag inte blir sjuk, har inte råd med det asså.. måste vara i skolan nu. aja.
jag och jimmy ska mysa här hemma med glass o antagligen nån/några filmer. det blir nog prima, orkar inte mer än så.. känner mig helt seg i huvudet och ont har jag. bläää.
hoppas ni får en fin fredagkväll iaf, puss.

känner mig som på bilden just nu.. iiinte nice.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback