THE LIGHT IS FILLING UP MY SOUL, PLEASE DON'T LET IT STOP.

hejsan, sitter här hemma med ångest. dock gör solen där ute att jag känner mig en aning lättare, jag önskar verkligen att det blir vår nu. vintern är ingen bra årstid för mig, jag blir bara deppig av allt mörker och av att vara instängd. jag vill ut i värmen, känna solen mot min kind och en lätt varm vind över mina bara armar. nej nu ska jag försöka ta mig iväg till skolan. ikväll är det dansträning och efter det får jag äntligen träffa min älskling! jag längtar.
men nu måste jag fixa mig om jag ska lyckas komma iväg. vi hörs, puss.




» SOFIA

Ha en fin kväll!



Om det intresseras så är en Tävling igång där du kan vinna en bra hårprodukt. länk http://sofiahanden.blogg.se/2011/january/tavling-2.html#comment KRAM

2011-02-03 // 19:56:12

Var med och tävla om att bli dagens blogg här: http://selb.blogg.se/2011/february/who-who-who.html

2011-02-03 // 23:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback