TRÄNING

fan.. får sån jävla ångest/panik! skulle ju på medel idag men har inte mått så bra alls sen igår kväll efter affrot. började få ont i huvudet på vägen hem och det har hållt i sig och jag har det fortfarande nu. plus att min röst bara är typ halv. därför(om jag lyssnar på min kropp) borde jag nog stå över medelpasset idag eftersom jag har endel träningar de närmsta dagarna också som är viktiga att jag är med på.. men faaan jag får så mycket ångest.
skiter jag i det så får det iaf bli en långpromenad ikväll, tog en promenad nyss också.
.
veckans träning:
måndag - affropass 55 min
tisdag - (medelpass?) promenad ca.60 min
onsag - dans 90 min + yoga 55 min
torsdag - dans 150 min
fredag - -
lördag - -
söndag - yoga 55 min




Fan vad du ska träna! ;p men nice ! Vill med !

2011-02-08 // 19:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback