VÅRDCENTRALEN

hejsan, om en stund åker jag och mamma till vårdcentralen. hon lyckades tvinga dit mig.. efter förra ggn jag var där bestämde jag att jag inte ville dit igen men jag antar att jag måste. jag ska dit för astman, förra ggn fick jag gå till en hemsk tant som bara sket i vad jag ville säga och sa emot precis allting. hon gav mig samma medicin jag redan hade och var bara totalt jävla otrevlig. mamma ringde och bokade tid åt mig nu utan att jag visste efter att jag sagt att jag går med på att gå dit bara jag aldrig mer behöver se den där kärringen. så nu har vi tid hos någon ulf och han ska tydligen vara jätte bra, han är överläkare också så det känns en aning bättre :)
jag är trött på att gå dit och göra samma prover varje år utan att få varken svar eller hjälp.. hoppas på annat den här gången.
vi hörs mer senare och då ska jag försöka få ihop någon bild till er också för nu blir det tyvärr ingen.
vi hörs sen, puuss.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback