YESTERDAY

det blev en nice dag igår :) vi åkte ut till elgiganten men hitta inget där så vi gick till media markt och där hittade jag den jag kollat på på internet och ville ha :D så nu är jag ägare av en ny kamera, love it!
efter att vi köpt kamera, minneskort och kameraväska gick vi vidare till maxihuset(ingelsta shopping) och käka. va så jeklans gott, jag åt buffé på Chilli Wook(?) och dom andra åt typ tacotallrik. tkr det vart en nice e.m.
nu ska jag snart gå upp och fixa mig till skolan, har dock ont i huvudet nu så släpper det inte av tabletten går jag till nästa lektion. bättre att skippa en lektion än hela dagen lix.
vi hörs senare, puuuss.





Ääälskar kameran ! :D

Men du har väl nt tagit den här bilden med den ?

2011-02-16 // 10:53:14

Sv: Det är typ lite blandras. Eller min hund är en drever och den andra hunden kommer jag inte ihåg vad den var :)

2011-02-16 // 12:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback