28 JANUARI

hejsan! var på appleaffären idag med datan och det var tydligen laddaren som krånglat igen.. så datan hade helt enkelt dött. men laddaren funkade ju inte så därför kunde inte datan laddas upp igen. skumt med den där skiten asså... och det konstiga är att förra ggn var det likadant, när jag väl kommer dit med den efter två dagar utan att den funkat så funkar den helt perfekt :s blir ju pinsamt också för dom tror ju jag är dum i huvudet lr nått haha.
var i skolan idag, en rätt soft dag. jag och elin fick göra vardagsmake på varandra för vi hade en stylistlärare till vikarie och vi kunde inte arbeta med något eftersom min data inte funka och elin orkade inte xd så vi fick göra det ist :) nicebajs och fint vart det!
är hemma nu efter en sväng på stan med mamma o bella där vi fixade friskis&svettis kort åt mig och gick in med datan, ska äta o så och sen drar jag till jimmy senare.
vi hörs, puuss.
bilder ifrån onsdagens och gårdagens dansträningar(bara den sista som är ifrån igår/Inez grupp):




Vad fick du dom pengarna ifrån då ?

2011-01-29 // 12:26:44

Ta bort andra bilden är du snäll..

2011-01-29 // 13:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback