ALL THIS TIME

jag skapade en förmåga att förtränga saker, perioder i mitt liv. perioder som sved i mig, som jag inte ville vara del i.
jag har på så länge inte sätt mitt liv som en lång tråd utan många olika bitar som inte riktigt gått ihop för mig.
jag har inte tänkt tillbaka för det har inte känts som mitt och jag trodde aldrig jag skulle få tillbaka det.
alla minnen, allt som faktiskt är mitt. allt som jag gjort, upplevt och känt. jag kände ingenting.
idag är det tillbaka och jag har bestämt mig för att hålla kvar det, aldrig släppa taget igen. man är inte hel utan sin historia. man kan inte förstå vem man är utan att minnas vad man vart med om.
jag tänker alltid ta vara på att minnas saker, att fånga stunden för att aldrig någonsin glömma den. oavsett vad det är, för allt har ett värde. varenda eviga sekund. allt! jag är glad för allt jag lärt mig och för att jag står här idag. lyckligare än någonsin, många brister finns det men lyckan över att veta att jag är påväg någonstans är starkare. jag är påväg dit jag vill, vart den än nu är. och jag är inte ensam, jag är kär och lycklig och jag älskar. livet är underbart, om man kan fånga det.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback