HOLD ME TIGHT

hejhej!
vaknade för några timmar sen, sov sämst inatt.. vaknade heeela tiden av att jag inte fick någon luft och därmed hosta sönder. det enda positiva med att jag vaknade och gick upp ett antal ggr var att jag fick se en räv på baksidan som luska runt i skogen :) fint! vi har rådjur på baksidan nästan varannan kväll/morgon men räven brukar inte komma fram så ofta. nicebajs att få se den!
ska ligga hemma idag och ta det lugnt, jag vill kunna sova inatt. dör hellre än att ha en till likadan natt som den här fäään. nedå men det var hemskt!
hoppas ni mår bra iaf, puss.
bild på lillebror i somras, åh vad jag längtar till värmen! tunna kläder och solbränd hy. finns det nått bättre !?




Räven ? ;p det finns väl fler !

Jag läängtar som faaan till våren/sommaren ! :(

2011-01-05 // 15:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback