I COULD STAY AWAKE JUST TO HERE YOU BREATHING

god morgon. vene vad fan jag ska göra.. jag kan knappt sitta för det gör så ont. knappt stå för att benen värker, ligger jag ner värker det lika mycket ändå. jag hatar det här! ikväll har jag två pass bokade, får se om jag klarar av det. jag måste ju träna för att det ska bli bättre men det är svårt när det gått såhär långt för det värker verkligen extremt mycket hela tiden. men det är bara att kämpa på tills det är bra igen. jag vet ju vad det beror på och vad jag måste göra åt det.
aaaja nu ska jag inte skriva mer om min jävla värk, vi hörs senare. hade bäst,puuuss.





» jenny

du får höra av dig så kan vi köra ett pass tsm, för det går ju o betala för o köra ett pass ;D vill pröva :)

2011-01-31 // 12:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback