I DREAM WHILE I'M ASLEEP, I DREAM WHILE I'M AWAKE.


jag kände för att vara lite kreativ, eller aa.. iaf försöka :p tycker bilden representerar mig ganska bra, en drömmare. det är nog vad jag är, jag drömmer iaf 24/7. om livet, framtiden... blablabla jaa allt man kan drömma om.
mår mycket bättre just nu, är pigg och glad! imorgon blir det nog skola och det känns underbart. vill inte hamna efter. ska upp och sitta på dansträningen idag, ses fram emot. nu ska jag försöka fixa nån mat, är huuungrig! vi hörs, puuuuss.
.
psssst.. älskling J:et står för dig :D haha så den snygga gubben är alltså duuu <3 puss love you, saknar dig!




» stina

Okej ja jag går pass, ja de kan vi göra :-D

2011-01-19 // 15:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback