I WILL NOT EVER GIVE UP WHAT I HAVE ALWAYS BEEN FIGHTING FOR

hejsan! kom hem från dansen för en stund sen, det var underbart att vara där trots att jag bara satt och kollade på. var med och markerade på en danskombination vi håller på och sätter ihop på slutet bara så att jag inte ska missa mer. längtar tills nästa träning för då ska jag fan kunna vara med asså, annars är jag det ändå. har inte kunnat vara med på typ en månad nu och det suger så jävla hårt...
aja, ska försöka plugga lite nu om jag nu får mig själv till det och sen sova för imorn blir det äntligen skola igen :)
hoppas ni haft en bra dag, jag känner mig levande igen efter flera veckors sängliggande. hur underbart som helst! imorn börjar livet igen :D puuuuuss
VERY NICE ONE! längtar som fääään till sommaren.. shorts och tunna tröjor!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback