MASSAGEBÄNK

wohoo, har äntligen en massagebänk :D fick den i tidig födelsedagspresent igår. yes!
nu kan jag massera ordentligt ist för i sängen, det blir ju inte så himla bra asså hehe.
den är lite bredare än dom vi har typ i skolan men det gör ingenting, då får man plats med armarna bredvid också om man känner för att ligga så och den är lång så vem som helst får plats att ligga på den utan att ha fötterna utanför xd prima, är superglad!
med håret i halva ansiktet, gulligt ^^




» Jimmy

Nice älskling :D <3

2011-01-24 // 09:33:00
» jenny

då vet du vem som vill ha massage ;) höhö (A) <3

2011-01-24 // 10:03:29
» Misha

Haha, då får jag komma förbi och bli masserad ju! Woop woop! Och ja, jag e ju i Norrpan. Kom förbi, samma brevlåda du vet. Annars så kikar jag nog in på dansträningen på onsdag. :) Kramen

2011-01-24 // 11:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback