NOT WHAT I EXPECTED

hejsan. spydde imorse, lr aa är fortfarande morgon haha men för typ en timma sen så känns inte så lockande att gå iväg till skolan. blir nog bäst att stanna hemma idag(igen -.-).
idag kommer jimmy hem wohoo! och jag ska vara med Inez och hålla i hennes grupp typ för första ggn. nicebajs! jag tror vi skulle lära ut en av våra gamla godingar(era) till dom. buuäää, jag vill ju dansa den :( xd
aja, ska ta det lugnt nu och hoppas på att min data från skolan vaknar igen. den total dog helt utan anledning igår. wierd.. aja, får gå till appleaffären om den inte vaknar snart. skitsaker säger jag bara, det är tredje ggn jag får gå dit nu.
men vi hörs kanske senare, allt beror på om jag har någon dator att vara inne på. puuuss

hehe jag och två getter som inte ville sluta bita i min sjal på kolmården i somras xd hahah, love  to be there!





» Misha

Hörredu plutten, du får sluta skolka så mycket! Jag vet att du inte vill höra det men du får ju skärpa dig och uppoffra dig lite!

2011-01-27 // 10:42:58

Jag är med min grupp och dansar den xd

2011-01-28 // 11:51:18
» Nilla

Hej! ja det skulle va roligt att träffas igen :) hehe nee de har ju inte gått så bra med våra planer :P

2011-01-28 // 13:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback