TOO MUCH SOMETIMES

jag gör mitt bästa, tro ingenting annat. man känner inte till vad man inte ser, hör eller känner.
.
jaa ni, inte min bästa dag hittils. inte den bästa perioden i mitt liv men vä fään. nu är vi glada här va!?
imorgon ska jag till skolan, jeppjepp. ska inte ljuga o säga att det ska bli kul för det ska det inte(?). men jag ska dit och göra vad jag måste liksom. som vi alla gör, vi gör det vi måste.
imorgon ska jag också ta en sväng på stan med syster och också hämta ut ett paket från H&M. nice de!
nu ska jag fortsätta "mysa" i sängen i min morgonrock, inte så mysigt att sitta här helt själv medans öronen fylls med oljud från andra sidan väggarna men men. ska tända lite ljus och fantisera mig bort, långt långt bort. till en strand i thailand eller så, eller varför inte bara till ett tyst rum med min älskling, huvudet mot hans bröst så jag kan höra hans hjärtslag och känna såndär lugn och ro jag bara kan känna med honom. lovely.
vi hörs! puuuss




Yeey :D Längtar efter mina kuddfodral xd

2011-01-24 // 21:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback