värk

jag vet inte vart jag ska ta vägen... jag kan knappt röra mig. jag har extrem värk i lendryggen, bäckenet och mina ben värker. jag antar att det beror på att alla mina muskler försvann nu när jag var sjuk och låg i sängen 24/7. min rygg är för svag för att hålla sig uppe själv typ.. så jag måste vara ganska noga med att hålla igång med träning. har haft problem med ryggen i stort sätt hela livet, dock har jag aaldrig någonsin haft ont i benen såhär. ryggen är jag van vid men mina knän och hela benen gör sjukt ont..
fyfan, bara tjuter nu. och ikväll är det dans, hur fan ska det gå.. aja jag ska ta mig upp iaf. klarar jag inte av att dansa får jag titta. måste träna ryggen och knäna ordentligt ikväll.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback