WAITING IS NOT A FUNNY THING

nej det är det verkligen inte.. trodde för en timma sen att klockan var halv 2.. var den det ? naaaaae!
ska åka om typ 40 min kanske eller så äntligen! jag hatar att vänta.. spec när man inte har nått att göra för då går tiden så jeeekla sakta. fick ett litet önskemål av tetteraise att jag skulle klippa lite i hennes hår sen också, we'll see hur det blir med det hehe.
men vi hörs senare, puss på er och här får ni den sötaste bilden ni någonsin sätt :D
mohahaha såg precis en till väldigt söt detalj på bilden, min hans ser ut som någon slags snabel(elleeeer något annat?) som satt sig fast på min hals. mycket gulligt måste jag säga ^^

honey, come to me.. stay with me. and promise not to let go. don't let me be alone for another moment.
älskling du är bäst, men det är sämst att jag måste sakna dig :( och det är sämst att din mobil är sönder. mu




Nu får fan mitt hår växa för jag hatar det :( Hahahahah ! Handen xD

2011-01-25 // 20:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback